Date of publication: 31.05.2016 18:16
Date of changing: 31.05.2016 18:17

«Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаменті» республикалық мемлекеттік мекемесі (020000 индексі, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Горький көшесі 21а, анықтама үшін телефон нөмірі: 8(716-2) 72-11-87, факс 8(716-2) 72-11-72, электрондық мекен-жайы: office@taxakmola.mgd.kz, G.Zhumagulova@kgd.gov.kz, V.Yeremina@kgd.gov.kz) Қазақстан Республикасы барлық мемлекеттік органдарының мемлекеттік қызметшілері арасындағы «Б» корпусының бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға ішкі конкурс жариялайды:

1.  Егіндікөл ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы салықтық әкімшілендіру, салықтық тіркеу, салықтық есептілігін қабылдау және өңдеу, есептеу және талдау бөлімінің басшысы, «С-R-3» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылына қарай 96 607 теңгеден 129 920 теңгеге дейін.

         Негізгі функционалдық міндеттері: салықтөлеушілердің бюджетке салықтарды уақытылы және дұрыс төлеуді қадағалау, салықтөлеушілерді салықтық тіркеуден өткізу, салықтөлеушілердің салықтық есептемелерін қабылдау және өңдеу; болжамды көрсеткіштердің орындалуын, салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер түсуін қадағалау; салық заңын және бюджетке төлемдердің түсімін қарастыратын басқа да заң актілерін қолдану бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу; мемлекеттік қызметкерлер жөнінде есептемелер қабылдау және өңдеу; кедендік одақ аясында салық төлеушілердің акциздер мен ҚҚС-ды уақытылы және толық төлеуіне бақылау жасау Бөлім мамандарына қойылған талаптар орындалу жұмысын ұйымдастыру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білімі, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе құқық немесе техникалық ғылым және технологиялар салаларында.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

2.  Зеренді ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы ұйымдастыру - құқықтық жұмысы және мәжбүрлеп өндіріп алу бөлімінің басшысы, «С-R-3» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылына қарай 96 607 теңгеден 129 920 теңгеге дейін.

         Негізгі функционалдық міндеттері: салық төлеушінің – салық міндеттемесін, салық агентінің салықтарды аудару жөніндегі міндетті осы Кодексте белгіленген тәртіппен орындауына салықтық бақылауды, сондай-ақ әлеуметтік аударымдарды толықтығы мен төлеудің уақтылылығын, міндетті зейнетақы жарналарын аударудың уақтылылығын бақылауды жүзеге асыру; салық кодексте көзделген тәртіппен және мерзімде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету тәсілдерін қолдану; салық кодексте көзделген тәртіппен және мерзімде салық берешегін мәжбүрлеп өндіріп алу шараларын қолдану; сотта, сондай-ақ басқа да ұйымдарда салық басқармасы қызметiнiң құқықтық мәселелерiн қарау кезiнде белгiленген тәртiппен салық басқармасының мүдделерiн білдіру; салық бақылау, әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iстердi жүргiзуын жүзеге асырған кезінде салық басқармасының қызметіне құқықтық еріп жүруді қамтамасыз ету.   Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білімі, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе құқық немесе техникалық ғылым және технологиялар салаларында.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

3.  Көкшетау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы өңдеу, есеп және дербес шоттарды жүргізу бөлімінің бас маманы, «С-R-4» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылына қарай 73 288 теңгеден 99 150 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: электронды түрде салық есептілігін тапсыру бойынша салық төлеушілерге түсіндіру жұмыстарын жүргізу; ақпараттарды уақытында есепке қоюға, жинауға және өңдеуге, түсімдер туралы ақпарат жинау, түсімді сараптау, қабылданған салық есептіліктерінің өндіру, салық төлеушінің салық берешегі бар (жоқ) екендігі туралы анықтама өтініштерін енгізу, дайын құжаттарды жауап беруші бөлімдерге тапсыру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білімі, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе құқық немесе техникалық ғылым және технологиялар салаларында.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-R-5, E-R-5, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

4.  Қорғалжын ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы салықтық әкімшілендіру, салықтық тіркеу, салық есептілігін қабылдау және өңдеу, есептеу және талдау бөлімінің бас маманы /негізгі   қызметкердің бала күтуіне байланысты демалыс кезеңіне 10.11.2018ж. қоса/, «С-R-4» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылына қарай 73 288 теңгеден 99 150 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: бюджетке салықтар мен алымдардың, жинақтаушы зейнетақы қорларына және міндетті әлеуметтік сақтандыру қорына міндетті зейнетақы жарналарының түсуін қадағалайды; салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуіне аналитикалық мәліметтер құру жауапкершілігі жүктеледі, жоспарланған көрсеткіштердің дұрыстығына жауап береді; салықтөлеушілердің бюджетке салықтарды уақытылы және дұрыс төлеуді қадағалау, салық төлеушілерді салықтық тіркеуден өткізу, салықтөлеушілердің салықтық есептемелерін қабылдау және өңдеу; жоспарланған көрсеткіштердің, салықтың түсуін және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің орындалуын бақылауды жүзеге асыру; ыңғайласпа тексерістерді, хронометраждық зерттеулерді, тематикалық (рейдтік) тексерістерді жүргізу, жоспардан тыс кешенді тексерістерді, сонымен қатар ҚҚС төлеушілер емес бойынша жою тексерістерін жүргізу.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білімі, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе құқық немесе техникалық ғылым және технологиялар салаларында.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-R-5, E-R-5, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

5.  Сандықтау ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы салықтық әкімшілендіру, салықтық тіркеу, салық есептілігін қабылдау және өңдеу бөлімінің басшысы, «С-R-3» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылына қарай 96 607 теңгеден 129 920 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: шағын кәсіпкерлік субъектілерімен жүргізілетін жұмысқа бақылау жүргізу, тіркелмеген салық төлеушілерді табу бойынша жұмыстарын ұйымдастыру, ақпараттарды жинау және өңдеу бойынша есеп-қисапқа, салық салу объектісі туралы дерек қорын құруға, салық төлеушілерден түскен түсімдерінің сараптамасына бақылау жүргізу; тематикалық тексерістердің жүргізілуін бақылау; БСАЖ ақпарат жүйесіне актілерді енгізуді бақылау; бөлім мамандарының қызмет жұмсын ұйымдастыру, жеке тұлғалардың салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді, өндірістік емес төлемдерді дұрыс есептелуі мен уақытында төленуіне бақылау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білімі, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе құқық немесе техникалық ғылым және технологиялар салаларында.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

6.  Степногорск қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы ұйымдастыру-құқықтық жұмысы және мәжбүрлеп өндіріп алу бөлімінің бас маманы, «С-R-4» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылына қарай 73 288 теңгеден 99 150 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: бюджетке басқа міндетті төлемдер және салықтан болған қарыздарын жою әрекеттерді бөлім мамандары жүзеге асырады; әрекетсіз немесе жоғалған, жүзеге асыралмаған қарыздаршылар, банкроттық және ақтау жұмыстарына рәсімдеу жүргізу; бюджетке басқа міндетті төлемдер және салықты мәжбүрлеп өндіріп алу тәсілдерін және барлық шараларын қолдану; жұмыс жоспарын жасау, кварталдық және жылдық есептер салық басқармасының жұмыс жоспарымен жасау; салық басқармасының ішкі номеклатураны дайындау; түсініктер жазулары мен 2Н есеп жинағы; сот байқауына қатысу; әкімшілік практикаларды жүргізуді және әкімшілік айыппұлдықты өдіріп алуын жалпылай бақылау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білімі, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе құқық немесе техникалық ғылым және технологиялар салаларында.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-R-5, E-R-5, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

7.  Целиноград ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы ұйымдастыру-құқықтық жұмысы және мәжбүрлеп өндіріп алу бөлімінің бас маманы, «С-R-4» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылына қарай 73 288 теңгеден 99 150 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: салық қызметі органына жүктелген функцияларды құқықтық тұрғыда орындалуын қамтамасыз ету бойынша жұмыстарын жүзеге асыру, сот органдарында, басқа ұйымдарда салық басқармасының мүддесін ұсыну; дәрменсіз кәсіпорындар бойынша банкроттау және жандандыру процедурасын жүргізу; салық заңын және бюджетке төлемдердің түсімдін қарастыратын басқа да заң актілерін қолдану бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білімі, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе құқық немесе техникалық ғылым және технологиялар салаларында.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-R-5, E-R-5, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

8.  Шортанды ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы есептеу және талдау бөлімінің басшысы /негізгі   қызметкердің бала күтуіне байланысты демалыс кезеңіне 26.04.2017ж. қоса/, «С-R-3» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылына қарай 96 607 теңгеден 129 920 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: бюджеттік төлемдердің түсімі жөнінде ақпаратты жинау және өңдеу бойынша уақытылы есеп-қисапқа бақылау жүргізу, түсімдер туралы ақпарат дайындау, дербес шоттарды түгендеу, дербес шоттарды жүргізуді қадағалау; салық заңын және бюджетке төлемдердің түсімін қарастыратын басқа да заң актілерін қолдану бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу; салық және бюджетке төленетін төлемдердің түсімі туралы сараптама ақпаратты құру жауапкершілігі жүктеледі, болжамдық көрсеткіштер дұрыстығына жауап береді; болжам жасау жұмысын жүргізу; бөлім мамандарының қойылған талаптарды орындауын қадағалау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білімі, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе құқық немесе техникалық ғылым және технологиялар салаларында.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

9.  Шортанды ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы есептеу және талдау бөлімінің бас маманы, «С-R-4» санаты, 1 бірлік.

Лауазымдық еңбек ақысы еңбек еткен жылына қарай 73 288 теңгеден 99 150 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері: бюджеттік төлемдердің түсімі жөнінде ақпаратты жинау және өңдеу бойынша уақытылы есеп-қисапқа бақылау жүргізу, түсімдер туралы ақпарат дайындау, дербес шоттарды түгендеу, дербес шоттарды жүргізуді қадағалау; салық заңын және бюджетке төлемдердің түсімін қарастыратын басқа да заң актілерін қолдану бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу; салық және бюджетке төленетін төлемдердің түсімі туралы сараптама ақпаратты құру жауапкершілігі жүктеледі, болжамдық көрсеткіштер дұрыстығына жауап береді; болжам жасау жұмысын жүргізу

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білімі, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес немесе құқық немесе техникалық ғылым және технологиялар салаларында.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-R-5, E-R-5, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

 

Конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары» (бұдан әрі - Қағидалар) негізінде жүргізіледі.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушыларды қатыстыруға жол беріледі. Байқаушы ретінде тіркелу сұрақтары бойынша Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің Адам ресурстары басқармасына жүгіну қажет.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) белгіленген нысан бойынша өтініш;

2) тиісті персоналды басқару қызметімен (кадр қызметімен) расталған қызметтік тізім.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады тапсырады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағат бұрын кешіктірілмей береді.

Құжаттар Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің және уәкілетті органның сайтында ішкі конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 5 жұмыс күннің ішінде ұсынылуы қажет.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап 5 жұмыс күн ішінде Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінде өтеді.

Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.