
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының бұйрықтарымен бекітілген сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің (бұдан әрі-Департамент мәтіні бойынша) құрылымдық бөлімшелерінің қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізілді.
Өткізу мерзімі: 01.04.2025ж. басталып, 13.05.2025ж. аяқталды.
Байқалған кезең: 2024 жыл.
Әдістемелік ұсынымдарға сәйкес Департаменттің сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
- ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметтегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;
- Департаменттің қызметін қозғайтын нормативтік-құқықтық актілерде және құқықтық актілерде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдауды жұмыс тобының құрамы жүргізді, бұл ретте тәуелсіз сарапшылар (мамандар) тартылмады.
Департаменттің және оның аумақтық бөлімшелерінің ұйымдық-басқару қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау
Департаменттің және оның аумақтық бөлімшелерінің ұйымдық-басқару қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау келесі мәселелер бойынша жүргізілді:
1) персоналды басқару, оның ішінде кадрлардың ауысуы;
2) мүдделер қақтығысын реттеу;
3) мемлекеттік қызметтер көрсету;
4) рұқсат беру функцияларын іске асыру;
5) бақылау функцияларын іске асыру;
6) бюджет және қаржы қаражатын игеру және бөлу;
7) жеке және заңды тұлғалармен шарттар жасасу;
8) Ақпараттық жүйелерді әзірлеу және пайдалану;
9) талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінен туындайтын өзге де мәселелер.
1. Персоналды басқару, оның ішінде кадрлардың ауысуы.
2025 жылғы 21 мамырдағы жағдай бойынша Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің және оның аумақтық басқармаларының штат саны - 390 бірлікті құрайды (Департамент-141, ТУГД-249). Нақты саны-364 бірлік (штат санының 91,1%), оның ішінде МКД - 131 бірлік, МКД - 233 бірлік, бос орындар - 26, оның ішінде МКД -10, АМКБ - 16.
2025 жылдың 4 айында мемлекеттік қызметке алғаш қабылданғандар саны 9 адамды құрайды. Барлық мемлекеттік қызметшілер атқаратын лауазымына қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес келеді.
Арнайы тексеруге арналған құжаттар Ұлттық қауіпсіздік органдарына уақтылы жіберілді. Алғаш рет Мемлекеттік қызметке қабылданғандарға сынақ мерзімі тағайындалады және тәлімгерлер бекітіледі.
2025 жылдың 4 айында барлығы 29 адам жұмыстан шығарылды, оның ішінде МКД -8, АМКБ - 21:
- өз еркімен-10;
- конкурс бойынша басқа МКД, МКБ және ұйымдарға -7;
- басқа себептермен - 7.
Әдеп кодексінің нормаларын бұзғаны үшін, сондай – ақ мемлекеттік қызметшілердің шектеулерді сақтамағаны үшін тәртіптік жауапкершілікке тартылған қызметкерлер 2024 жылы-4 қызметкер, 2025 жылдың 4 айында жоқ.
Департаментте және оның аумақтық бөлімшелерінде мемлекеттік қызмет өткеру үдерістерін зерделеу (бос лауазымдарға конкурстар өткізу, тәртіптік жазалар қолдану, қайта даярлау және біліктілікті арттыру, тәлімгерлік және т.б.) олардың тұтастай алғанда мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың белгіленген талаптарына сәйкес келетіндігін көрсетті.
Ақмола облысының Мемлекеттік кірістер органдарының барлық қызметкерлері, оның ішінде мемлекеттік қызметке алғаш рет қабылданған "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" ҚРЗ 3-тармағының, 12-бабының талаптары толық көлемде орындалады, қол қою арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулер қабылданды.
Жаңа теріс қылық жасаған кезде тәртіптік жазаларды мерзімінен бұрын алу фактілері анықталған жоқ.
Департамент қызметінде персоналды басқару мәселелері бойынша жүргізілген талдау барысында сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.
2. Мүдделер қақтығысын реттеу.
Мемлекеттік қызметтегі этикалық бақылау сыбайлас жемқорлық көріністерінің, қызметтік этиканы бұзудың және мүдделер қақтығысын реттеудің маңызды тетігі болып табылады. 2016 жылдан бастап "Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп нормалары мен мінез-құлық қағидаларын одан әрі жетілдіру жөніндегі шаралар туралы" ҚР Президентінің 29.12.2015 жылғы №153 Жарлығымен орталық және жергілікті мемлекеттік органдарда әдеп жөніндегі уәкілдер институтын енгізу мемлекеттік қызметшілердің қызметтік тәртібі мен жауапкершілігін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың қосымша тетігін арттыру үшін жағдайлар қалыптастырды.
Қызметкерлердің жеке істерін тексеру кезінде Ақмола облысының МҚҚК келесі қызметкерлері ерлі-зайыптылар болып табылатыны анықталды:
Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаменті
- Б. У. Абетов, Заң басқармасының басшысы және А.С. Абетова, Кедендік бақылау басқармасының тарифтік реттеу және кедендік құн бөлімінің басшысы;
- С. К. Журумбаев, Аудит басқармасы Кедендік бақылау бөлімінің бас маманы және Н.Д. Ибраева, Кедендік бақылау басқармасының кедендік бақылау бөлімінің бас маманы;
- А.Б. Амрин, Аудит басқармасының басшысы және И.Г. Амрина, Кедендік бақылау басқармасының кедендік бақылау бөлімінің бас маманы;
- Г.Б. Жұмағұлова, Адам ресурстар басқармасының басшысы және Б.Б. Әбуова, Көкшетау қаласы бойынша МКБ жетекші маманы;
- Б. А. Сұлтанов, ЕАЭО аясындағы жанама салықтарды әкімшілендіру және ҚҚС басқармасы ҚҚС салықтық аудит бөлімінің бас маманы және Көкшетау қаласы бойынша МКБ бас маманы Ж.Т. Сұлтанова.
Аршалы ауданы бойынша МКБ (жұбайлары)
- Сафронов с. Н., салық төлеушілермен жұмыс бөлімінің бас маманы және Сафронова Е. Р., салықтық әкімшілендіру және алымдар бөлімінің бас маманы.
Ерейментау ауданы бойынша МКБ (жұбайлары)
- Тасбулатов Б.Т., салық төлеушілермен жұмыс бөлімінің басшысы, Әбимолдаева А.Е., салықтық әкімшілендіру және алымдар бөлімінің бас маманы.
Есіл ауданы бойынша МКБ (жұбайлары)
- Бекмурзин Е.г., салықтық әкімшілендіру және алымдар бөлімінің бас маманы, Каирова Д. Ж., салық төлеушілермен жұмыс бөлімінің бас маманы (қазіргі уақытта әлеуметтік бала күтімі бойынша демалысында 29.11.2026 ж.дейін).
Жоғарыда аталған қызметкерлердің лауазымдық нұсқаулықтары мен функционалдық міндеттерін мониторингілеу және зерделеу қорытындысы бойынша мүдделер қақтығысы фактілері, жақын туыстарына, жұбайларына және жекжаттарына тікелей бағыныштылықта мемлекеттік лауазымға орналасу анықталмаған.
Ұсынылған ақпаратқа сәйкес мүдделер қақтығысын анықтауға қатысты туындаған мүдделер қақтығысы немесе оның туындау мүмкіндігі туралы жазбаша өтініштер табылған жоқ.
Департаментте Әдеп жөніндегі уәкілдің функциялары Департамент басшысының орынбасарына жүктелген. Әдеп жөніндегі уәкілдің 2024 жылғы және 2025 жылғы ағымдағы кезеңдегі қызметін талдау барысында Департаменттің Әдеп жөніндегі уәкілі есепті кезеңдерде ҚР Президентінің 29.12.2015 жылғы №153 Жарлығымен бекітілген Әдеп жөніндегі уәкіл туралы Ережемен өзіне жүктелген функцияларды орындау шеңберінде жұмыс жүргізгені анықталды.
Ереженің 4-тармағы 9)тармақшасына сәйкес Әдеп жөніндегі уәкіл Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамасын және Әдеп кодексін бұзудың алдын алу және жол бермеу, сондай-ақ мемлекеттік қызметтің оң имиджін қалыптастыру мақсатында азаматтық қоғам институттарымен және мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасауға міндетті.
Департаменттің әдеп жөніндегі уәкілі Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет, сыбайлас жемқорлықтың алдын алу саласындағы заңнамасын, Әдеп кодексін түсіндіру бойынша жұмыс жүргізеді, сондай-ақ осы тақырып бойынша іс-шаралар (дәрістер, семинарлар, сондай-ақ Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет, Мемлекеттік қызмет істері агенттігі өкілдерінің қатысуымен, БАҚ-тағы мақалалар, интернет-ресурстар) өткізіледі.
"Еститін" мемлекеттік органның тұжырымдамасын іске асыру шеңберінде Департаменттің Әдеп жөніндегі уәкілі Президенттің 29.12.2015 жылғы №153 Жарлығымен бекітілген Әдеп жөніндегі уәкіл туралы Ереженің 3-бөлімінің 9-тармағына сәйкес Департаменттің интернет-ресурсында орналастырылған жеке тұлғаларды, заңды тұлғалар өкілдерін қабылдау кестесіне сәйкес азаматтарды жеке қабылдауды жүргізеді.
Қызметтік әдеп нормаларының сақталуына, сондай-ақ ұжымдағы моральдық-психологиялық ахуалдың жай-күйіне мониторинг жүргізу мақсатында Ақмола облысы Мемлекеттік кірістер органдарының қызметкерлеріне сауалнама жүргізілді.
Жүргізілген талдау Департаменттің әдеп жөніндегі уәкілі қызметінің ашықтығын көрсетеді.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету.
Қазіргі уақытта мемлекеттік кірістер органдары жеке және заңды тұлғаларға 42 Мемлекеттік қызмет көрсетіледі.
Электрондық түрде 25 салық қызметі және 17 кедендік қызмет көрсетіледі. Салықтық басқару және бақылау автоматты режимге ауыстырылды.
Сондай - ақ, салық төлеушілер салық есептілігін "салық төлеушінің кабинеті", Е-Salyk мобильді қосымшасы арқылы ұсынады.
Бұдан басқа, лицензия беру "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүргізіледі www.egov.kz e-license қосымшасында, бұл лицензиат пен қызмет беруші арасындағы тікелей байланысты болдырмайды. Қызмет көрсетуді электрондық түрде жүзеге асыру сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің туындауын болдырмайды.
"Астана-1" ақпараттық жүйесін енгізумен кедендік декларациялардың барлық 100% - ы электрондық форматта беріледі, бұл адами фактордың ықпалын болдырмайды және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайтады. "Жасыл дәліз" бойынша декларацияларды өңдеу және шығару қазіргі уақытта бір минуттан аспайды. Салыстыру үшін: бұрын ұқсас экспорттық рәсімдерді орындау 45 минутқа дейін созылды, ал сыртқы экономикалық қызметке қатысушыларға Мемлекеттік кірістер органдарына жеке жүгіну қажет болды.
2024 жылдан бастап "Кеден" ақпараттық жүйесі енгізілуде, оған "Астана-1"жүйесінен бірнеше операциялар ауыстырылды. Олардың қатарында "Транзит", "кеден тізілімі", "Көлік құралдарын уақытша әкелу" модульдері және басқалары бар.
Ақмола облысының мемлекеттік кіріс органдары 2024 жылы барлығы 694 024 Мемлекеттік қызмет көрсетті, оның ішінде электрондық нысанда – 692 522 қызмет немесе 99,8%.
2025 жылдың 1 тоқсанында Ақмола облысының мемлекеттік кіріс органдары 210 823 мемлекеттік қызмет көрсетті, оның ішінде электрондық нысанда – 210 519 қызмет немесе 99,9%.
Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің негізгі бағыттарының бірі мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыруға бағытталған жұмыс болып табылады.
Департамент қызметкерлері арасында қызметтік этика мен мемлекеттік мүдделерді қатаң сақтау, жоғары моральдық-этикалық нормаларды және сыбайлас жемқорлық көріністеріне "нөлдік төзімділікті" тәрбиелеу насихатталуда.
Осылайша, «e-Otinish» азаматтардың барлық өтініштерін қабылдау және өңдеу бірыңғай платформасында өтініштер мониторингі барысында 2024 жылы барлығы 6 682, оның ішінде 396 шағым түскені анықталды.
Шағымдарды қарау барысында Мемлекеттік кірістер органдарына негізінен салық заңнамасы, кеден заңнамасы мәселелері бойынша өтініштер, салық төлеушілердің көлік құралдарына есептелген салықпен келіспеуі, банктік шоттар бойынша ақша қаражаттарының қозғалысын шектеу, ЖК жабу мерзімдеріне қатысты мәселелер салықтық тексерулерді тағайындау туралы нұсқамаларға, салықтық тексерулердің нәтижелеріне, салықтық тексерулерді тағайындауға, хабарламаның, жалпыға бірдей декларациялаудың шешімдері бойынша, сондай-ақ жеке тұлғалардың табыстарын жасыру мәселелері және т. б.
Салық төлеушілерге мемлекеттік кірістер органдарының қызметкерлері барлық өтініштер мен шағымдарға дәлелді толық жауаптар берді.
Жеке және заңды тұлғалардың сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық, лауазымдық өкілеттіктерін теріс пайдалану, жеке кәсіпкерлік субъектілерінің қызметіне Облыстың мемлекеттік кірістер органдары қызметкерлерінің Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер органдарының лауазымды тұлғалары тарапынан заңсыз араласу фактілері туралы өтініштері мен шағымдары есепті кезеңде түскен жоқ.
Департамент қызметінде Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу барысында сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.
4. Рұқсат беру функцияларын іске асыру.
"Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының 25.12.2017 жылғы Кодексінің (бұдан әрі – Салық кодексі) 96-бабының 1-тармағына сәйкес камералдық бақылау жүргізіледі. Камералдық бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтар анықталған жағдайда ресімделеді:
тәуекел дәрежесі жоғары бұзушылықтар бойынша-анықталған бұзушылықтардың сипаттамасын және олардың тәуекел дәрежесін қоса бере отырып, камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама.
Бұл ретте тауарларды өткізу, жұмыстар мен қызметтер көрсету бойынша нақты айналым жасауды белгілеу мақсатында электрондық нысанда шот-фактуралар жазып берілгеннен кейін жүргізілген камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар тәуекел дәрежесі жоғары бұзушылықтар болып табылады;
тәуекел дәрежесі орташа бұзушылықтар бойынша-анықталған бұзушылықтардың сипаттамасын және олардың тәуекел дәрежесін қоса бере отырып, камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама;
тәуекел дәрежесі төмен бұзушылықтар бойынша-анықталған бұзушылықтардың сипаттамасын және олардың тәуекел дәрежесін қоса бере отырып, камералдық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар туралы хабарлама.
"Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының 25.12.2017 жылғы Кодексінің (бұдан әрі – Салық кодексі) 96-бабының 2-тармағына сәйкес камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны орындауды салық төлеуші (салық агенті) келесі күннен кейінгі күннен бастап отыз жұмыс күні ішінде жүзеге асырады оны тапсыру (алу). Салық төлеушінің (салық агентінің) камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны орындауы деп танылады:
1) хабарламада көрсетілген бұзушылықтармен келіскен жағдайда-салық төлеушінің (салық агентінің) анықталған бұзушылықтарды жоюы: салық органдарында тіркеу есебіне қою; анықталған бұзушылықтар жататын салық кезеңі үшін хабарлама бойынша салық есептілігін ұсыну; қосылған құн салығын қайтару туралы салық төлеушінің талабы бойынша бюджеттен бұрын қайтарылған бюджетке қосылған құн салығының сомасын төлеу, сондай-ақ осы Кодекстің 104-бабының 4-тармағында көрсетілген мөлшерде өсімпұл төлеу салық төлеушіге осындай сомаларды аударған күннен бастап әрбір күн үшін; Қазақстан Республикасының салық заңнамасында белгіленген тәртіппен электрондық нысанда жазып берілген шот-фактураларды кері қайтарып алу, түзету немесе толықтыру;
2) хабарламада көрсетілген тәуекел дәрежесі орташа бұзушылықтармен келіспеген жағдайда-камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органдары, салық төлеуші (салық агенті) анықтаған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны қағаз немесе электрондық жеткізгіште жіберген салық органына бұзушылықтардың жоқтығы туралы түсініктеме беру;
4. Егер салық төлеуші (салық агенті) оны осы баптың 2-тармағында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде орындамаса, камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама орындалмады деп танылады.
Бұл ретте салық органы мұндай жағдайлар бойынша шешім шығармайды.
6. Камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органдары анықтаған бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны осы баптың 2-тармағының бірінші бөлігінде белгіленген мерзімде орындамау осы Кодекстің 118-бабына сәйкес салық төлеушінің банктік шоттары бойынша шығыс операцияларын тоқтата тұруға әкеп соғады.
7. Осы Кодекстің 59-бабының 6-тармағына және 66-бабының 7-тармағына сәйкес жүргізілетін камералдық бақылау нәтижелері бойынша салық органы уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша қорытынды жасайды.
Бұл ретте осы тармақта көрсетілген қорытындының жасалған күні камералдық бақылаудың аяқталған күні болып табылады.
Қызметкерлер "салықтық тексерулер жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы" 2017 жылғы 6 қаңтардағы №6 бұйрық шеңберінде бұзушылықтарды жою фактісіне талдау жүргізеді, бекітілген критерийлерге сәйкес МКК ҚР ҰК 142-бабы, 145-бабы шеңберінде тақырыптық тексеруді тағайындау үшін салық төлеушілердің тізімін айқындайды.
Қызметкерлердің қате не қасақана іс-әрекеттеріндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің фактілерін болдырмау мақсатында хабарламаны толық көлемде орындалды деп тану жөніндегі процесті автоматтандыру. Осылайша, сыбайлас жемқорлық тәуекелінің туындау мүмкіндігін жоққа шығарады, онда тәртіпсіз қызметкер осы жағдайды пайдалана алады, яғни бұзушылық іс жүзінде жойылмағанын салық төлеушіге хабарлайды және салық төлеушіге мәселені материалдық пайда алумен реттеуді ұсынады.
Ұсыныстар: Автоматты іріктеуді қалыптастыру үшін хабарлама бойынша ұсынылған Есептіліктің қосымша нысандарын (бұдан әрі - ДФНО) жүйе деп санау керек, содан кейін жүйе деректерді логикалық бақылау форматына сәйкес салыстыруы керек. Іріктеуге ДФНО ұсынған кезде бұзушылық жойылатын бұзушылықтардың түрлері енгізіледі:
- бекітілген және толтыру қағидаларына сәйкес салық есептілігі нысандарын толтыру кезінде есептелген салық сомаларын төмендетуге әкеп соққан арифметикалық қателік немесе ФЛК-ны бұзу;
- салық міндеттемелерін азайту;
- бюджетке төленген салық сомалары бойынша КТС немесе ЖТС бойынша шегерімдерді асыра бағалау;
- есепті кезеңнің басындағы ТМҚ-ның алдыңғы салық кезеңінің аяғындағы сәйкессіздігі;
- КТС немесе ЖТС бойынша ТНК-ға, оның ішінде бірігу немесе қосылу жолымен қайта ұйымдастыруға қатысушылардан тасымалданатын залалдар сомасының дұрыс көрсетілмеуі;
- және т. б.
"Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының 25.12.2017 жылғы Кодексінің (бұдан әрі-Салық кодексі) 59-бабының 6-тармағына сәйкес салық органы осы баптың 5-тармағында көзделген барлық мәліметтерді алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде камералдық бақылауды жүзеге асырады және осы бапта айқындалған тәртіппен қорытынды жасайды Кодекс.
Қорытындыда камералдық бақылау нәтижелері және салықтар, бюджетке төленетін төлемдер және әлеуметтік төлемдер бойынша есеп айырысулардың жай-күйі көрсетіледі.
Қорытынды кемінде екі данада жасалады және оған салық органының лауазымды адамдары қол қояды. Қорытындының бір данасы қол қойылғаннан кейін үш жұмыс күнінен кешіктірілмей таратылатын заңды тұлғаға қол қойғызып тапсырылады немесе оған хабарламасы бар тапсырыс хатпен пошта арқылы жіберіледі.
Салық кодексінің 59-бабына сәйкес камералдық бақылау қорытындысын пысықтау шеңберінде рұқсат беру функцияларын іске асыру.
Бұл қорытындыны маман басшылықтың келісімінсіз өз деңгейінде қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің фактілерін болдырмау мақсатында ТҚҚБ басшысының не басшысының орынбасарының келісу/қол қою функционалын енгізу.
Ұсынымдар: ТҚҚ басшысының не басшысының орынбасарының келісу/ қол қою функционалын енгізу, НП таратылған кезде БК қорытындысы.
5. Бақылау функцияларын іске асыру.
Департамент қызметінде бақылау функцияларын іске асыру мәселелері бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу барысында сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.
6. Бюджет және қаржы қаражатын игеру және бөлу.
Департамент қызметінде бюджет және қаржы қаражатын игеру және бөлу мәселелері бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу барысында сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.
7. Жеке және заңды тұлғалармен шарттар жасасу.
Департамент қызметінде жеке және заңды тұлғалармен шарттар жасасу мәселелері бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу барысында сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.
8. Ақпараттық жүйелерді әзірлеу және пайдалану.
Департамент қызметінде жеке және заңды тұлғалармен шарттар жасасу мәселелері бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу барысында сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.
9. Талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінен туындайтын өзге де мәселелер.
Департамент қызметінде талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінен туындайтын өзге де мәселелері бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу барысында сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.