
Президенттің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызметшілерінің Әдеп кодексіне сәйкес Мемлекеттік қызмет атқару қоғам мен мемлекет тарапынан ерекше сенім білдіру болып табылады және мемлекеттік қызметшілердің моральдық-әдептілік бейнесіне жоғары талаптар қояды.
Мемлекеттік қызметшілердің Әдеп кодексін сақтауы бүгінде жұмыстағы басым бағыт болып табылады.
Мемлекеттік қызметшілер өзінің іс-әрекетімен және мінез-құлқымен қоғам тарапынан айтылатын сынға себепкер болмауға, сынағаны үшін қудалауға жол бермеуге, орынды сынды кемшіліктерді жою мен қызметін жақсарту үшін пайдалануға тиіс.
Жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормаларды сақтау, қызметтік тәртіпті бұзудың алдын алу және оған жол бермеу мақсатында Департаментте құқықтық тәртіп пен қызметтік тәртіпті сақтауға, сыбайлас жемқорлық қылмыстар мен құқық бұзушылықтар жасаудың алдын алуға бағытталған лауазымды адамдармен тәрбиелік-профилактикалық жұмыс жүргізіледі, сондай-ақ Департаменттің, облыстың аудандық және қалалық Мемлекеттік кірістер басқармаларының жеке құрамы арасында түсіндіру жұмыстары жүргізіледі "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы"Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау бойынша, "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" заңы мен Әдеп кодексін.
Сонымен қатар, барлық қызметкерлермен әлеуметтік желілерде олардың беделін түсіретін фотосуреттерді, бейнелерді және басқа да материалдарды орналастыруға жол бермеу туралы түсіндіру жұмыстары жүргізілуде. Департамент теріс жарияланымдарға мониторинг жүргізеді.
Мемлекеттік қызметшілер қызметтен тыс уақытта жалпы қабылданған моральдық-әдептілік нормаларын ұстануға, қарапайымдылық танытуға, тиісті көрсетілетін қызметтерді алу кезінде өзінің лауазымдық жағдайын баса көрсетпеуге және пайдаланбауға және қоғамға жат мінез-құлық жағдайларына жол бермеуге міндетті.
Азаматтармен қарым-қатынас жасау кезінде мемлекеттік қызметші өз ойын сыпайы және сенімді түрде баяндауы, сөйлеушінің сөзін бөлмей, азаматтың сұрақтарын мұқият тыңдауы, әңгімелесушіге тілектестік және құрмет көрсетуі, толық кеңес беруі және азаматтарды ықтимал қатерлер туралы хабардар етуі, және, әрине, үлкен адамдарға, ардагерлерге, мүгедектерге құрметпен қарауы, оларға өз ойларын ортаға салуы тиіс. қажетті көмек. Шағымдарды алған кезде туындаған мәселелерді тез арада шешу және болашақта ұқсас жағдайлардың пайда болуын болдырмау үшін дереу шаралар қабылдануы керек.
Сонымен қатар, мемлекеттік қызметші мемлекет мүдделері мен азаматтардың құқықтарына нұқсан келтіретін іс-әрекеттерге қарсы тұруға, заңда белгіленген шектеулерді сақтауға шақырылады.
Бұл ретте мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп нормаларын бұзуы тәртіптік жауаптылыққа әкеп соғатынын ұмытпаған жөн.
Осылайша, этикалық мінез-құлық нормаларын сақтау мемлекеттік қызметшілердің жұмысы мен күнделікті өміріндегі басымдық болып табылады.